17 Şubat 2011 Perşembe

ETMK İzmir Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı

Şubeleşme sürecini tamamlayarak resmi hale gelen ETMK İzmir Şubesi, şubenin Genel Kurul'a hazırlanması ve gerekli işlemlerin yürütülmesi için bir geçici yönetim kurulunca yönetilmekte. Geçici Yönetim Kurulu üyeleri ETMK İzmir Şubesinde bu süreçte yapılması gereken işlerin neler olduğu ve nasıl yapılacağı gibi konuları tartışmak için 17 Şubat 2011 tarihinde, ETMK İzmir Lokal'de bir yönetim kurulu toplantısı gerçekleşti.
Toplantıya, ETMK İzmir Şubesi Geçici Yönetim Kurulu Başkanı Gözde Göl, Başkan Yardımcısı Kayahan Dede, Sayman Yiğit Ulutaş, İzmirli Endüstriyel Tasarımcı Oğuz Coşkun ve İzmir Ekonomi Üniversitesi Endüstriyel Tasarım Bölümü 4. sınıf öğrencisi Ece Emiralioğlu katıldı.
Toplantıda ETMK İzmir Şubesi'nin İzmir İl Dernekler Müdürlüğü'nce istenen dernek denetleme prosedürleriyle ilgili gerekli işlemler konuşuldu. Ayrıca; ETMK İzmir Şubesi 'nin 2011 yılı içerisinde katılacağı ve destekleyeceği etkinliklerin neler olacağı tartışıldı. Toplantıda, İzmir Tasarım Fesitvali'nin 2010 yılında olduğu gibi, 2011 yılında da ETMK İzmir Şubesince desteklenmesi kararlaştırıldı.
Genel kurula hazırlık süreci için yapılacak etkinlik ve faaliyetlerin planlaması yapılarak iş bölümü oluşturuldu. 18 Şubat 2011 itibariyle başlayacak olan genel kurul süreci için gerekli tüm hazırlıklar yapılmış oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder