30 Ekim 2011 Pazar

21 Ekim Tarihli Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı

Endüstriyel Tasarımcılar Meslek Kuruluşu İzmir Şubesi, şubenin rutin ve planlı çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda Şube Etkinlik Takvimi'nde yer alan yönetim kurulu toplantıları yapılıyor. Ekim ayının son toplantısı 21 Ekim 2011 Cuma günü Yönetim Kurulu üyesi Nehir Nişancı'nın ortaklarından olduğu Vardo Tasarım'da yapıldı.


Toplantıya başlamadan Vardo Tasarım Ofisi ve Atölyesi gezildi ve Vardo'nun piyasaya yeni çıkaracağı tasarımlar hakkında konuşuldu. Ardından Yönetim Kurulu Toplantısında şube ile ilgili gündem maddelerinin görüşülmesine geçildi. Toplantıda, ETMK İzmir Şubesi, Genel Sekreterliği inisiyatifinde konumlanacak iki stajyer hakkında başvurular ve gelişmeler ile ilgili Şube Genel Sekreteri Kayahan Dede yönetim kuruluna bilgilendirmede bulundu. Bir diğer gündem maddesi olan, ilkinin ETMK İzmir Şubesi Desteği ile yapılan ve İzmir'de ikincisi yapılması planlanan Tasarım Festivali ile ilgili şubenin tavrı ve görüşü hakkında stratejik kararlar alındı. Bu konu ile ilgili kamu oyunu bilgilendirecek ve yönlendirecek bir açıklama en kısa sürede yapılması kararlaştırıldı. Şube Yönetim Kurulu Üyesi Nehir Nişancı'nın proje yürütücülüğünü üstlendiği ve bir çalışma komisyonunca desteklenen şubeye ait bir e-dergi oluşturulması işi hakkında gelinilen son nokta yönetim kuruluna sunuldu. Toplantı gündem maddelerinin sonuncusu olan konu olan bir seyahat firması için verilen tasarım yarışması danışmanlığı hakkında Şube Genel Sekreteri Kayahan Dede tarafından yönetim kurulu bilgilendirildi. Bu danışmanlık sözleşmesi ile şubenin 9000 TL gelir elde etmesi planlanmakta. Yönetim Kurulu Toplantısı, toplantı tutanağının üyeler tarafından imzalanmasının ardından sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder