9 Mart 2013 Cumartesi

3.Olağanüstü Genel Kurul ( 2. Toplantı ) Duyurusu


Değerli meslektaşlarımız,

Endüstriyel Tasarımcılar Meslek Kuruluşu İzmir Şubesi 3. Olağanüstü Genel Kurulu, 2 Şubat 2013 Cumartesi Günü yeterli üye çoğunluğu sağlanamadığı için 
23 Mart 2013 tarihi 14.00' da  ETMK İzmir Şube Lokali olan Beyaz Cafe üst kat salonunda aşağıdaki gündemle gerçekleşecektir.

Tüm üyelerimizin mesleğe katkı ve Şube’de söz sahibi olabilmeleri için seçim yerinde olmasını diler, ETMK İzmir Şube Yönetim Kuruluna aday olacak üyelerimizin yeni yönetim kurulu için seçim öncesi örgütlenmelerini ve gruplar oluşturmalarını rica ederiz.

Mesleki örgütlenmenin bu önemli gününde sizlerin desteği ile resmi anlamdaki bu mesleki inisiyatifin daha da güçleneceğini tüm yüreğimizle inanıyoruz.

Not:Toplantı esnasında yeni üyelik kaydı, üyelik transferi ve üyelik aidat/borç ödemelerinizi da yapabilirsiniz.

ETMK İzmir Şubesi 3.Olağanüstü Genel Kurul Gündemi

1) Açılış, saygı duruşu, İstiklal Marşı okunması
2) Genel kurul divanı seçimi
3) Yönetim Kurulu faaliyet raporunun ve gelir gider raporunun (sunum) okunması
4) Denetim Kurulu raporunun okunması
5) Yönetim Kurulunun ibrası
6) Denetim Kurulunun ibrası
7) Gelecek dönem tahmini bütçenin ve faaliyetlerinin görüşülmesi (sunum) ve onaylanması
8) Yönetim Kurulu ile Denetim Kurulu asil ve yedek üyelerinin seçilmesi
9) Merkez Genel Kurul ve Merkez Yönetim Kurul Üyeliği hakkında görüşüme
10) Merkez Genel Kurulu için delege seçilmesi
11) Dilek ve temenniler
12) Kapanış

http://etmkizmir.blogspot.com/



ETMK İzmir Şubesi Yönetim Kurulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder