25 Mart 2013 Pazartesi

ETMK İzmir Şubesi Genel Kurul Sonuçları

23 Mart 2013 Cumartesi günü İzmir Şube Lokali Beyaz Cafe'de gerçekleşen İzmir Şube Genel Kurulu sonuçları belli oldu.

Saat 14.00 da 23 kişinin katılımıyla gerçekleşen genel kurul, eski yönetim kurulu başkanının açılış konuşması ve eski yönetimin görev süresince gerçekleştirdiği faaliyet sunumu ile başladı. Sunumu eski yönetim kurulu başkanı Gözde Göl ve eski yönetim kurulu üyesi Mine Ovacık Dörtbaş seslendirdi. Yapılan, yapılmak istenen tüm aktiviteler ve gelinen süreçler, toplantıya katılan ETMK üyelerine sunuldu.

Ardından denetim kurulu tarafından ibra edilen gelir- gider tablosu ve rakamları üyelere açıklandı.

Genel Kurulun başlama sürecinden önce, eski yönetim kurulu çalışmaları ile ilgili üyelerce görüşler sunuldu. A.Can Özcan ve Özlen Tuncer ETMK İzmir Şubenın ETMK içinde durduğu nokta ile ilgili görüşlerini bildirdiler.

Açıklamalar sonrasında seçim için Divan Kurulu oluşturuldu. Divan Başkanlığına Elif Kocabıyık olmak üzere, 2 katip üyeliğine de Nuray Işık ve Beyza Baran getirildi. Divan kurulu seçiminin ve salondaki yerlerini alması ardından saat 15.00 da adaylar belirlenerek, oylamaya geçildi.

Oylama sonucu yeni yönetim kuruluna A.Can Özcan, Aysun Aytaç, Yusuf Çağlar Güldar, Nuray Işık ve Beyza Baran seçildi. Seçilen üyeler kendi görev dağılımlarını daha sonra yapacakları toplantının ardından açıklayacaklarını bildirdi.

Fotoğraf çekimi ve devir teslimin ardından 16.00'da toplantı sona erdi.


Yeni Yönetim Kurulu Üyeleri

Yeni Yönetim Kurulu ve Eski Yönetim Kurulu





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder