15 Şubat 2011 Salı

ETMK İzmir Şubesi Yakın Dönem Yol Haritası Çizildi

ETMK İzmir Şubesi'nin 28 Aralık 2010 tarihi ile hazır hale getirilen karar defteri ve kaşesi de dahil tüm şubeleşme gereksinimlerinin ardından, 2011 yılının Ocak ayı itibari ile diğer resmi işlemleri olan Şubeye ait bir vergi numarası, banka hesap numarası ve valilikçe istenen diğer resmi prosedürleri yerine getirdi. Oldukça yoğun ve aktif geçen bu süreçte derneğin resmi yapısının gereği tüm bürokratik işlemler hızlı bir şekilde halledildi.
Bu süreçte yapılan işlerin değerlendirmesi ve yakın dönemde ETMK İzmir'in yol haritasının çizilmesi için 14 Şubat 2011 Günü Balçova Peksimet Cafe'de bir toplantı yapıldı. Toplantıya ETMK İzmir Şubesi Geçici Yönetim Kurulu Başkanı Gözde Göl, Geçici Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kayahan Dede ve İzmir'li Endüstriyel Tasarımcı Oğuz Coşkun katıldı. Toplantıda, resmi evrak ve prosedürlerin tam olup olmadığı kontrol edildi. Süreç hakkında görüşler paylaşıldı. Ardından şubeleşme sürecinde geçici yönetim kurulunun birincil görevi olan ve valilikçe dernek kurulmasından altı ay içerisinde istenen Genel Kurul Toplantısının yapılması için yol haritası çizildi. 
Buna göre, 16 Şubat'ta bir ETMK İzmir Yönetim Kurulu Toplantısı yapılacak, Merkez ve/veya İstanbul Şubeye kayıtlı meslektaşların üye dosyalarının İzmir Şubeye nakli için gerekli prosedürün başlatılması sağlanacak. Ardından 12 Mart'a kadar ETMK'ya hiç üye olmamış meslektaşların üyelik işlemlerinin yapılması için gerekli süreç başlatılacak. 12 Mart ta ETMK İzmir geçici yönetim kurulu, Genel Üye Toplantısı yapacak. Toplantı ile yeni üye olan ve üyeliği transfer edilen meslektaşların bir araya getirilmesi ve bu güne kadarki şubeleşme süreci hakkında bilgi verilecek. Toplantının asıl gündem konusu ise Genel Kurulda Toplantısı çağrısı ve ETMK İzmir Birinci Yönetim Kurulunun oluşturulması hakkında bilgilendirme olacak. 26 Mart'ta yapılacak Genel Kurul Toplantısı'na kadar üyelerden yönetim kuruluna girip girmeyeceklerine dair ön talep toplanacak. Genel Kurul Toplantısı'nda ETMK İzmir Şubesi üyelerince ETMK İzmir Şubesi Yönetim Kuruluna aday olan meslektaşların arasında yapılacak oylama ile ETMK İzmir'in Yönetim Kurulu belirlenecek.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder