2 Mart 2011 Çarşamba

ETMK İzmir Şubesi Genel Kurul'a İlk Adım Toplantısı İçin Çağrı

ETMK İzmir Şubesi 2 Nisan 2011 Günü Genel Kurul Çağrısı yapıyor.

Genel Kurula kadar geçecek 26 günlük bu süreçte meslektaşlarımıza, ETMK İzmir şubeleşme çalışmalarının anlatılması, Geçici yönetim kurulunun etkinliklerinin neler olduğu, mesleki örgütlenme faaliyetleri hakkında bilgilendirilme, ETMK Genç ile Endüstriyel tasarım bölümlerinde okuyan öğrencilere ulaşarak genel bilgi verilmesi, ilgili kurum ve kuruluşlarla grup toplantılarının yapılması, ortak çıkarlar için yapılan projelerin değerlendirilmesi ve daha önce üye olmuş yada ilk kez üye olacakların üye işlemlerinin tamamlanması gibi konularda etkinlikler yapılacak.

Bu sürecin ilk etkinliği olan "ETMK İzmir Şubesi Genel Kurul'a İlk Adım Toplantısı" 9 Mart tarihinde Konuk Konuşmacı Gamze Güven ile yapılacak.

Toplantıda
-ETMK İzmir Şubesi Başkanı Gözde Göl giriş konulması yapacak
-ETMK İzmir Geçici Yönetim Kurulu üyeleri Kayahan Dede ve Yiğit Ulutaş ETMK İzmir'in Şubeleşme Çalışmaları ve Geçici Yönetim kurulu faaliyetleri hakkında sunum yapacak.
-ETMK İzmir Genel Kurulu yapısı ve seçim işlemleri ile ilgili genel bilgilendirme yapılacak.
-ETMK İzmir'in içinde bulunduğu projeler ve paydaş olmayı planladığı projeler hakkında bilgi verilecek.
-İzmir şehrinde tasarım ile ilgili İzmir Büyük Şehir Belediyesi ve diğer kurum kuruluşların projeleri ve ETMK İzmir Şubesinin bunlardaki rolü tartışılacak.
-ETMK İstanbul Şubesi Başkan Yardımcısı Gamze Güven, Yaratıcı endüstriler platformu, ETMK İstanbul Şubesi Projeleri, ve İSTKA fonları hakkında meslektaşlarımıza sunum yapacaktır.

Toplantının planı şöyledir.
17:45-19:30 ETMK İzmir "Genel Kurul'a ilk adım" toplantısı ve Gamze Güven'in sunumu
19:30-20:30 High Way'de ETMK İzmir toplantı kokteyli ve akşam yemeği.
20:30-21:30 İstek olursa, ETMK İzmir Lokal'de gündem dışı konularda meslektaşlarımızla sohbet.

ETMK İzmir Şubesi Genel Kurul'a İlk Adım Toplantısı'na tüm meslektaşlarımız davetlidir.

Toplantı ve parti ile ilgili ayrıntılı bilgi almak isteyenler ETMK İzmir Şubesi Geçici Yönetim Kurulu Başkanı Gözde Göl ile bağlantıya geçebilirler. gozdegol@etmk.org.tr (555)5632036

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder