1 Mart 2011 Salı

ETMK İzmir Şubesi Yakın Dönem İcraatları

24 Haziran 2009'da İzmir Ekonomi Üniversitesi Endüstriyel Tasarım Bölüm Başkanı Can Özcan'a verilen ETMK İzmir İl Temsilciliği ile başlayan ETMK İzmir Şubeleşme çalışmaları 8 Ekim 2010 tarihinde İzmir İl Dernekler Müdürlüğü'nden alınan dernek kayıt numarası ile tamamlanmıştır. 8 Ekim tarihinde resmiyete kavuşan ETMK İzmir Şubesi, kuruluş sürecini tamamlamış ve 3 Ocak 2011 tarihinde kurucu üyeler, Gözde Göl, Kayahan Dede ve Yiğit Ulutaş geçici yönetim kurulunu oluşturmuştur.
3 Ocak 2010 tarihinden günümüze kadar geçici yönetim kurulunca aşağıdaki prosedürler yapıldı.

-ETMK İzmir Şubesi dernek danışmanlığı hizmeti satın alındı
-ETMK İzmir Şubesi dernek defterleri, makbuzları ve kaşesi hazırlandı
-ETMK İzmir Şubesi dernek faaliyet belgesi alındı
-ETMK İzmir Şubesi derneği vergi numarası alındı
-ETMK İzmir Şubesi derneği banka hesap numarası alındı
-ETMK İzmir Şubesi derneği valilikçe istenen resmi evraklar tamamlandı
-ETMK İzmir Şubesi yıl sonu beyannamesi hazırlandı

Valilikçe istenen ve derneğin kuruluşundan itibaren 6 ay içinde yapılması gereken genel kurul toplantısı için çalışmalara başlanmıştır. Geçici Yönetim Kurulunca 26 Mart 2011'de yapılması planlanan Genel Kurul toplantısı ile Geçici Yönetim Kurulu yerini ETMK İzmir 1. Yönetim Kurulu'na devredecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder