25 Aralık 2011 Pazar

2011 Yılının Son Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı

ETMK İzmir Şubesinin düzenli olarak yaptığı yönetim kurulu toplantılarının sonuncusu, 2011 yılının da son toplantısı olması nedeniyle, Şube Başkanı Gözde Göl'ün teklifiyle farklı bir formatta yapıldı. 24 Aralık 2011 Cumartesi günü Alsancak Tayfa Ocak Başı Restourant'ta yapılan toplantıya, ETMK İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Üyeleri, Şube Genel Sekreteri, ve Şube Stajyeri katıldı. 

Önceden belirlenmiş gündem maddeleri  ve süre sınırlanması olmadan yapılan toplantı, yönetim kurulu üyelerinin şube çalışmalarının değerlendirilmesi ve genel anlamda mesleki konuların tartışılmasına ortam yarattı. Toplantıda, ETMK İzmir Şubesinin etkinliklerin bazlı bir şube olmasının, üyelerle ve potansiyel üyelerle daha iyi ilişkiler kurmasının altı çizildi.Ayrıca yönetim kurulu üyelerinin yoğun iş temposu yüzünden dernek faaliyetlerinin yerine getirmesinde aksaklıklar yaşanabildiğinin, bunun giderilmesi için bazı önlemler alınması gerektiği benimsendi. Bu konuda yönetim kurulunu ve şube faaliyetlerini denetleyen, denetleme kurulu organının aktifleştirilmesi görüşünde birleşildi. Ayrıca İzmir Şubesinin yeni kurulmuş bir yapı olmasından ötürü; 1. Yönetim Kurulunun, kurucu yönetim kurulu olduğu ve bu yüzden rutin ve prosedür faaliyetlere daha fazla zaman ayırmak zorunda kaldığı, bunun yapılmak istenen bazı etkinlik ve faaliyetlerin planlanmasında zorluklar yarattığı belirtildi. Toplantı 2012 yılında yapılması planlanan şube genel kurulunun nasıl olacağı ile ilgili görüşlerin paylaşılmasının ardından iyi dilek ve temenniler ile kapandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder