11 Aralık 2011 Pazar

3 Aralık Tarihli Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı

Son toplantının ardından yaklaşık bir aylık geçen sürenin sonunda Aralık ayının ilk yönetim kurulu toplantısı 3 Aralık'ta, İzmir Ticaret Odası Ek Hizmet Binası Eğitim Sağlık Vakfı Toplantı Salonunda yapıldı. Toplantıya ETMK İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Üyelerinin hepsi, Şube Genel Sekreteri ve Şube Stajyerleri katıldı. Toplantının ilk gündem maddesi, ETMK İzmir Şubesinin 1.dönem stajyerlerinden Fulya Turkelli 'nin kendisini yönetim kuruluna tanıtması oldu. İzmir Ekonomi Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, Endüstriyel Tasarım Bölümü 4. Sınıf Öğrencisi olan Fulya Turkelli, dernekte stajyer olma amacını ve daha önce sivil inisiyatiflerde aldığı görevleri paylaştı. Yönetim Kurulu Üyeleri kendisini tebrik ederek, çalışmalarında başarılar diledi. Böylece aynı üniversiteden Okan Halis ile birlikte ETMK İzmir Şubesi, 1. dönemde iki stajyeri ile birlikte ilk çalışmalarına başlamış oldu. Ardından, ETMK İzmir Şubesinin kurucu yürütücülüğünde kurulun İzmir Yaratıcı Endüstriler Platformu'nun kurulan blog sitesi Şube Genel Sekreteri Kayahan Dede tarafından sunuldu. Blog sitesi incelenerek gerekli görüşler paylaşıldı ve düzenlemelerin yapılması için Kayahan Dede'ye yetki verildi. Diğer gündem maddesi olarak; ETMK İzmir Şubesi'nin resmi adresi olan İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Teknoloji Geliştirme Bölgesinde bulunan Nesne Tasarım Ofisi'nin ziyaret edilmesi ve ofisin girişine ETMK İzmir Şubesinin tabelasının asılması kararlaştırıldı. Konu ile ilgili olarak Nesne Tasarım Ofisi'nin sahibi Endüstriyel Tasarımcı Özlem Perşembe ile görüşülerek bir gün belirlenmesi benimsendi. Şubenin gelir elde etmek için yapacağı faaliyetlerden olan eğitimler ile ilgili olarak, Şube Genel Sekreteri Kayahan Dede'nin hazırladığı taslak plan ve eğitim stratejisi Yönetim Kurulu Üyelerine okundu. Son gündem maddesi olarak, şubenin görünürlüğünü ve ulaşılabilirliğini arttırmak için ETMK İzmir Şubesi Genel Sekreterliğince yürütülen bazı projeler ve yakın dönemde yapılacak bir proje pazarına katılma konusunda Kayahan Dede, Yönetim Kuruluna bilgi verdi. Yönetim Kurulu Toplantısı, toplantı tutanağının üyeler tarafından imzalanmasının ardından sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder