8 Ocak 2012 Pazar

7 Ocak Tarihli Yönetim Kurulu Toplantısı Yapıldı


2012 yılının ilk ETMK İzmir Toplantısı 7 Ocak Cumartesi günü Beyaz Kafe Alsancak'ta saat 15:00 ile 17:30 arasında yapıldı. Toplantıya ETMK İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Üyeleri ve Şube Genel Sekreteri katıldı. Şube stajyerleri akademik takvimdeki yoğunluktan ötürü mazeret bildirerek katılmadılar. Yönetim kurulu toplantısında önceden belirlenen iki gündem maddesi ile açıldı. İlk gündem maddesi olan Şube Genel Kurulu'nun planlanması için, Şube Genel Sekreteri Kayahan Dede, konu ile ilgili yönetim kurulu üyelerini, uyulacak resmi ve zorunlu prosedür hakkında bilgilendirdi. Ardından hazırlamış olduğu şube genel kurulu taslak duyuru metnini ve etkinlik planını üyelerle paylaştı. Sırayla söz alan yönetim kurulu üyeleri, konu hakkında görüşlerini bildirdi. Öncelikle, genel kurulun nerede, saat kaçta yapılacağı ile ilgili görüşler bildirildi. Ardından yapılacak Genel Kurul'da tekrar aday olunup olunmayacağı, olunacak ise liste halinde mi, bireysel olarak mı girileceği hakkında görüşler beyan edildi. Genel Kurul'un ardında bir meslektaşların birbirleri ile sohbet edebilecekleri farklı bir mekana geçilmesi konusunda bir program yapılması konusunda görüş birliğine varıldı. Toplantının ikinci gündem maddesi olan; İzmir Tasarım Festivali'nin planlanması için, Yönetim Kurulunun yapıldığı gün ile aynı gün olan yani 7 Ocak'ta İzmir Tarihi Hava Gazı Fabrikasında yapılan İzmir Tasarım Forumu çalışma toplantısına katılan Derneğin Yönetim Kurulu Üyelerinden Gözde Göl ve Mine Ovacık Dörtbaş ve Genel Sekreter Kayahan Dede, toplantı hakkında diğer yönetim kurulu üyelerine konu hakkında bilgi verdi. Derneğin kurucu yürütücülüğünü üstlendiği, İzmir Yaratıcı Endüstriler Platformu için, yapılan lobi faaliyetleri ve bu konunun İzmir Tasarım Festivali olan ilişkisi belirtildi. Yapılan lobi çalışmaları ile İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin İzmir Tasarım Festivali ile ilgili tam desteğinin alındığı bu konu hakkında ilgili mercilere bir proje raporunun hazırlanarak verilmesi gerektiği konusunda görüş birliğine varıldı. Toplantı gündem dışı konuşmaların ardından, iyi dilek ve temenniler ile kapandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder