10 Ocak 2012 Salı

Mesleki Örgütlenmede Önemli Gün: ETMK İzmir Şubesi Genel Kurulu

Değerli meslektaşlarımız,

Endüstriyel Tasarımcılar Meslek Kuruluşu İzmir Şubesi 2. Genel Kurulu, 28 Ocak 2012 Cumartesi Günü saat 15:00’de İzmir Ticaret Odası Eğitim Sağlık Vakfı salonunda aşağıdaki gündemle gerçekleşecektir.

Tüm üyelerimizi, Şube çalışmalarımızın geliştirilmesine yönelik görüş ve önerilerini dile getirmek ve yeni dönem yönetim kurulunu seçmek üzere Şube Genel Kurulu’na ve Seçimlerine katkı ve katılımda bulunmaya davet ediyoruz. Mesleki örgütlenmenin bu önemli gününde sizlerin desteği ile resmi anlamdaki bu mesleki inisiyatifin daha da güçleneceğini tüm yüreğimizle inanıyoruz.   

Genel Kurul Toplantısında yeterli katılım sayısının sağlanamadığı takdirde, 4 Şubat 2012 tarihinde katılım sayısına bakılmaksızın aynı yerde yapılacaktır.

Genel Kurul Toplantısının ardından saat 18:30’da toplantı salonuna yürüme mesafesindeki yemekli bir mekanda meslektaşlarla sohbet etkinliği planlanmıştır. Katılımın zorunlu olmadığı bu etkinliğe tüm meslektaşlarımız davetlidir.

Not1: Dernekler yasasına gereği Genel Kurullarda vekâlet ile oy kullanılamamaktadır. Bu nedenle toplantıda bizzat bulunmanız ve oy kullanmanız gerekmektedir.
Not2:Toplantı esnasında yeni üyelik kaydı, üyelik transferi ve üyelik aidat/borç ödemelerinizi da yapabilirsiniz.

ETMK İzmir Şubesi Olağan Genel Kurul Gündemi

1) Açılış, saygı duruşu, İstiklal Marşı okunması
2) Genel kurul divanı seçimi
3) Yönetim Kurulu faaliyet raporunun ve gelir gider raporunun (sunum) okunması
4) Denetim Kurulu raporunun okunması
5) Yönetim Kurulunun ibrası
6) Denetim Kurulunun ibrası
7) Gelecek dönem tahmini bütçenin ve faaliyetlerinin görüşülmesi (sunum) ve onaylanması
8) Yönetim Kurulu ile Denetim Kurulu asil ve yedek üyelerinin seçilmesi
9) Merkez Genel Kurul ve Merkez Yönetim Kurul Üyeliği hakkında görüşüme
10) Merkez Genel Kurulu için delege seçilmesi
11) Dilek ve temenniler
12) Kapanış

Adres;Cumhuriyet Bul. No:120 Kat: 4 Pasaport-İZMİR TÜRKİYE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder